/Grubišić: Predsjednica je bila popularnija i od Modrića

Grubišić: Predsjednica je bila popularnija i od Modrića

Jedan je hrvatski izum stekao veliku popularnost i prodao se u 60 zemalja – sve zato što je pokazao da se Hrvatska u stranim medijima tijekom Svjetskog nogometnog prvenstva u Rusiji spomenula čak milijun puta.

Suvlasnik tvrtke “Mediatoolkit” Tomislav Grubišić (32) naveo je da su se pojmovi vezani uz Hrvatsku tražili kao nikad prije i iznio konkretne podatke koliko se puta Hrvatska spomenula na stranim portalima i društvenim mrežama. Taj alat za pretraživanje i analizu nastao je upravo u Zagrebu. U intervjuu za Slobodnu Dalmaciju Tomislav je otkrio o kakvom je izumu riječ…

-Što je “Mediatoolkit”?

To je alat koji prati koliko se neka riječ spominje na internetu. On svakih pet minuta “pročita” sve što je napisano na više od 100 milijuna portala i društvenih mreža. Ako se neki pojam spomenuo, pošalje obavijest korisniku i radi analize. Može se pratiti svaka tema: za minutu znamo ako portal iz Senegala objavi nešto o Hajduku.

– Je li taj alat izvorni hrvatski proizvod?

Da, napravljen je u Zagrebu, gdje nam je i glavni ured, a zaposlenici su iz raznih dijelova Hrvatske – od Slavonaca do Dalmatinaca. Prosjek godina je 26. Nama je cilj da uspijemo iz Hrvatske. Otvoreni smo, naravno, i prema strancima, ali želimo pružiti priliku što više mladih ljudi ovdje.

– Što je taj alat pokazao tijekom ovog prvenstva?

Pokazao je da nikad ništa u povijesti Hrvatske nije donijelo toliko popularnosti našoj državi kao uspjeh naše reprezentacije na Svjetskom prvenstvu. Pratimo teme za klijente iz više od 60 zemalja i nikad nismo vidjeli ništa slično.

– Koliko su svjetski mediji do sada spomenuli Hrvatsku?

Do sada više od milijun puta od početka prvenstva. Nikad veći skok, za koji mislim da ga nećemo tako brzo premašiti. Inače se Hrvatska možda spomene oko 100 puta dnevno, čime je ovaj broj još i značajniji. Više se članaka objavilo na internetu u zadnjih mjesec dana nego ikad u povijesti Hrvatske!

– Je li predsjednica Kolinda Grabar-Kitarović zaista bila popularnija od same reprezentacije u pretragama i medijskim objavama?

Kratko vrijeme nakon utakmice stvarno je bila popularnija u medijskim objavama, no u međuvremenu ju je Luka Modrić nadmašio. Što se pretraga tiče, tu je popularnija, naročito nakon završne ceremonije. Uz samu momčad kao cjelinu, predsjednica se najviše pretražuje, a tek potom individualni igrači.

-Tko ga je sve kupio?

Kupci su nam više od 1.500 tvrtki dosad, među kojima su od poznatijih Red Bull, Vichy, Lufthansa, Span, Luštica Bay. Osim popularnih brendova, tu je i više od 100 međunarodnih javnih institucija i jedinica lokalne samouprave. Imamo klijente iz 60 zemalja, a počeli smo s inozemnom prodajom tek 2016. godine.

mšm/slobodnadalmacija.hr