/Pokrenuo biznis s poslovnim portretima: Ne postoje nefotogenični ljudi!

Pokrenuo biznis s poslovnim portretima: Ne postoje nefotogenični ljudi!

Mladi fotograf Božidar Babić pokrenuo je vlastiti posao s poslovnim portretima. Na početku mu nije bilo lako jer nije htio biti kao većina fotografa koja se bavi svadbama već se želio specijalizirati u određenom području. No kada je na LinkedIn-u objavio da ne postoje nefotogenični ljudi i da je sve u rukama fotografa, ljudi su se počeli javljati.

Kada je završio Obrtničku školu za osobne usluge (zanimanje fotograf), prvo je radio kao fotoreporter, a nakon toga u auto kućama gdje je puno naučio o prodaji, ali i o komunikaciji s ljudima. Prije otvaranja vlastitog obrta promijenio je dosta firmi i odlučio da više ne želi tako mijenjati poslove, ispričao je Božidar za portal Mimladi.hr.

Kada je otišao na more 2011. godine, iz znatiželje je počeo fotkati s prijateljevim fotoaparatom, a onda kada se vratio doma s mora, kupio je fotoaparat.

Na početku nije bilo lako jer nije htio biti kao većina fotografa koja se bavi svadbama već se želio specijalizirati u određenom području. Tako se odlučio baviti poslovnim portretima. Kako bi se usavršio u portretima počeo je pohađati različite radionice, čitati knjige i istraživati. Ta želja za znanjem i upornost je rezultirala uspjehom i firme su ga počele angažirati.

Kada je na LinkedIn-u objavio da ne postoje nefotogenični ljudi i da je sve u rukama fotografa, ljudi su se počeli javljati.

Na pitanje misli li doista da ne postoje nefotogenični ljudi, odgovara:

“Samo postoje zbunjeni i oni koji su malo manje zbunjeni i oni koji nisu, ljudi imaju predrasude prema fotaparatu, nisu se pripremili za slikanje. Najveći problem je što ljudi pristupaju pred kamerom sa stavom da svi mogu fotografirati jer imaju novi mobitel s odličnom kamerom. Cijeli život odrasteš gledajući časopise i portale gdje su svi fotošopirani, savršeni.”

Svaki put kada bi mu netko došao i rekao da nije fotogeničan pokazao bi ”najljepše ljude svijeta“ kako su izgledali dok se nisu naučili slikati i kako nakon što su naučili.

I dok većina radi svadbe i vjenčanja, Božidar se odlučio ići drugačijim putem. Svjestan je da je tržište malo, ali mu je to ujedno i najveći izazov. Fokusirao se da nudi firmama ono što im treba, a to je multimedijalni sadržaj, graditi brend kroz znanje! 

“U poslu me najviše motivira zadovoljstvo klijenata i razgovor s njima, a najveći gušt mi je proces izrade fotki i fotografiranje”, poručio je za kraj Božidar.

mšm/lucija kundid/mimladi

Foto: Božidar Babić