/‘ZUMIĆI NA CRNOM TRŽIŠTU’ Trenutno najpopularnije igračke u Hrvatskoj prodaju i Kinezi, a cijene su…

‘ZUMIĆI NA CRNOM TRŽIŠTU’ Trenutno najpopularnije igračke u Hrvatskoj prodaju i Kinezi, a cijene su…

Leptir Plavonja novi je ‘Zumić’ od kojeg se roditeljima, djedovima, bakama i ostalima koji brinu o najmlađima, diže kosa na glavi. 

Jer, što je trgovački lanac Konzum agresivniji u njegovom reklamiranju, djeca su upornija u žicanju novog ‘zujavog’ plišanca, trenutno najpopularnije igračke u Hrvatskoj.

Hit igračka u Hrvatskoj

Zgodni ZvoneRoko SuperokoSlatka ZlatkaNjezino MedočanstvoTina PeludinaŽalac Genijalac i Bubamara Točkica trenutno su hit igračke u Hrvatskoj. 

Zaslužna je za to agresivna Konzumova kampanja, od koje se odraslima diže kosa na glavi, piše portal Direktno.

Zumiće, izuzev bubamare, nije moguće kupiti bez sakupljenih 10 naljepnica, a uz naljepnice plišane igračke koštaju 50 kuna.

Naljepnice se lijepe u za to predviđen letak i potrebno ga je prilikom kupnje predočiti blagajnici, koja ga i zadržava.

Naljepnice se skupljaju tako da se za svakih 75 potrošenih kuna dobiva paketić sa sličicama, unutar kojih je i jedna naljepnica.

To znači da je za kupnju jednog ‘Zumića’ potrebno potrošiti minimalno 750 kuna, te još 50 kuna prilikom kupnje samog plišanca.

Alternativno, naljepnice je moguće skupiti kupujući posebno označene proizvode koji se mijenjaju iz tjedna u tjedan, s tim da je svaki tjedan, s ciljem poticanja konzumacije voća i povrća, na akciji po jedan artikl voća i povrća, kupnjom kojeg je moguće dobiti dodatnu naljepnicu, neovisno o iznosu. 

Osim voća i povrća, dodatno se naljepnice dobivaju za različite proizvode, koji se mijenjaju iz tjedna u tjedan. 

Primjerice, ako se dodatna naljepnica dobiva za grožđe i sok od jabuke, prilikom kupnje jednog kilograma grožđa i soka od jabuke dobivaju se dvije naljepnice, neovisno o iznosu kupnje, odnosno tri ako je kupnja najmanje u iznosu od 75 kuna, četiri ako je kupnja 150 kuna itd.

Paralelno, uz skupljanje naljepnica, u paketiću se dobivaju i sličice koje se lijepe u za to predviđen album, koji, osim sličica, nudi puno poučnih informacija o životu pčela, te interaktivne igre vezane uz tematiku.

Iskustvo je da je interes za album sa sličicama manji nego za plišance.

Složit ćete se, za životni standard prosječnog Hrvata, nemali iznos. 

Kineski ‘Zumići’

Ne čudi stoga što je procvjetalo crno tržište ‘Zumića’, koje Hrvatima čak dostavljaju i Kinezi, u čijoj se ponudi još uvijek nalaze i “Zdravoljupci”

Prosječna cijena  ‘Zumića’ na kineskom AliExpressu, s “free shippingom” za Hrvatsku  kreće se u rasponu od 15 do 40-ak kuna, naravno u američkim dolarima, a vidjeli smo ponude i od otprilike 65 kuna, ovisno o tečaju dolara.

One jeftinije igračke izgledaju kao loše kopije Konzumovih Zumića, no skuplje, barem na fotografijama, dosta sliče originalu.

Bez obzira na izgled, mana dostave iz Kine jest što se pošiljka mora dugo čekati, a djeca ‘Zumiće’ žele odmah, a ne za nekoliko tjedana.

‘Zumići’ su hit na Njuškalu i Facebooku

Ne čudi zato da su ‘Zumići’ hit i na Njuškalu.  Iako se njihovi prodavatelji kunu kako je riječ o originalima iz Konzuma, možda su neki od ‘Zumića’ s AliExpressa završili i na Njuškalu.

Prosječne cijene plišanaca kreću se od 70  do 120 kuna plus dostava.

Cijene paketića sa sličicama na Njuškalu, ovisno o broju sličicama kreću se od 25 do 50 kuna, pojedinačni paketići prodaju se po cijenama koje se kreću od tri do pet kuna, dok popunjeni albumi dostižu cijenu od 150 kuna.

bl

Foto: Screenshot Njuškalo