/‘LIJEP PRIMJER IZ HRVATSKE’ Kako je brend ‘Pero’ od studentske ideje postao dobra poslovna priča

‘LIJEP PRIMJER IZ HRVATSKE’ Kako je brend ‘Pero’ od studentske ideje postao dobra poslovna priča

Mala obitelj koja je krenula u veliku misiju – učiniti svijet ljepšim mjestom za život, slobodnim od otrovnih kemikalija stoji iza brenda Pero. Prirodna sredstva za čišćenje u samo nekoliko godina našle su se u kućanstvima diljem Hrvatske, a njihov drugačiji pristup proizvodnji i poduzetništvu definitivno može biti primjer drugima. 

Sve više ljudi oko nas okreće se upravo prirodnim proizvodima, a svijest o očuvanju vlastitog zdravlja i brige o okolišu napokon dolazi mnogima na listu prioriteta. Kako se promjene događaju na svim razinama, važno ih je konstantno poticati i promicati kako bi iste pokrenule lavinu nakon koje nema povratka. Upravo takve inspirativne priče redovito podržavamo na našoj #allaboutchange platformi. Njihov trud je prepoznat pa su tako sudjelovali i u natječaju Pokreni nešto svoje, gdje su dobili financijska sredstva koja su im dala vjetar u leđa. Vrijednu ekipu koja stoji iza brenda Pero potrudili smo se bolje upoznati. Davor Ćiković je još kao student agronomije, odlučio da će sve što će u životu raditi biti daleko od umjetnih pesticida, gnojiva i kemikalija koje se naširoko koriste. Počeo je raditi na vlastitim sredstvima za čišćenje izrađenim od prirodnih sastojaka.

U međuvremenu, Vedrana, Davorova sestra, postala mama dvoje najslađih malih filozofa pa je barba Davor uskakao za čuvanje. A Davorov najčešći odgovor na poziv za čuvanje bio je: “Dopalite, baš čistim!“ Tako se rodila ideja o poduzetništvu koje definitivno potiče na promjene u društvu i najavljuje neke nove trendove koji će, nadamo se, u budućnosti biti standardizirani, piše Journal.hr.

“Priča je krenula 2016. godine kada sam krenuo stvarati proizvode s jednostavnim, pročišćenim, formulacijama, prirodnim sastojcima koji ne štete ljudima, životinjama i okolišu, koji učinkovito čiste a uz to ne tjeraju suze na oči”, rekao je Davor

Odgovorio je i što u poslovanju smatra važnim i koja je poruka koju njime želi prenijeti?

“Nama se odličnim pokazalo da smo potpuno transparentni i iskreni s ljudima. Krenuli smo sa željom da očistimo svijet, il barem naše male svjetove od kemikalija i toksina. Putem nam se pridružuje sve više ljudi i iznenadili biste se koliko je to društvo šaroliko. Biti održiv i iskoristiti moć da pozitivno utječeš prema sebi, drugima i našoj zajedničkoj planeti, nije uopće teško, samo je pitanje izbora”.

Otkrio je i kakao nastaju proizvodi te prepoznaju li ljudi njihovu važnost.

“Najveći je problem što ljudi ne znaju kakve sve štetne kemikalije unose u svoj dom. Kada shvate koliko uobičajeni proizvodi na čišćenje mogu utjecati na kožu, oči, hormonalni i dišni sustav brzo se okreću pero® proizvodima. Najviše me veseli kad oni koji sumnjaju u učinkovitost naših proizvoda nakon isprobavanja potpuno zamijene konvencionalne proizvode s perom®”.

bl

Foto: Unsplash ilustracija