Hrvatski stručnjaci za odnose s javnošću smatraju da je lani u hrvatskom javnom prostoru najbolje komunicirao Baby Lasagna. Zato su ga na svečanosti 18. Grand PRixa Hrvatske udruge za odnose s javnošću proglasili Komunikatorom 2024. godine. Objasnili su da je glazbenik koji je ostvario povijesni uspjeh Hrvatske na Eurosongu, domaću i stranu publiku osvojio neupitnim glazbenim talentom, ali i autentičnošću, neposrednošću, iskrenošću, jednostavnošću, transparentnošću i susretljivošću.
„Izuzetno mi je da drago da autentičnost i emocije mogu spojiti ljude diljem Europe“, kazao je Krešimir Šustić, PR menadžer Baby Lasagne preuzimajući nagradu uime glazbenika koji je sada na velikoj europskoj turneji. U finalu za Komunikatora godine bili su i aktivistička platforma Grof Darkula te HRT-ov urednik i voditelj Aleksandar Stanković.
Grand PRix za razvoj struke odnosa s javnošću uručen je Violeti Colić, suosnivačici Komunikacijskog ureda Colić, Laco i partneri. „Otkada sam se počela baviti ovim poslom, mnogo se toga promijenilo. Ovi najstariji se sjećaju da smo pozive i priopćenja slali telefaksom. Od toga smo došli do umjetne inteligencije koju danas koristimo svakodnevno. Dobro je da je koristimo jer trebamo ići ako ne ispred, onda barem ukorak s promjenama. Trebamo prihvaćati sve tehnološke inovacije koje nam mogu pomoći da svoj posao radimo bolje i brže. Dok koristimo umjetnu, nikako ne smijemo zanemariti vlastitu inteligenciju jer samo tako od umjetne inteligencije možemo dobiti ono najbolje“, kazala je Violeta Colić.

Foto: Niko Goga (Violeta Colić)
Jaka konkurencija
Na svečanosti Grand PRixa agencija 404 osmi je put ponijela titulu najbolje agencije Grand PRixa Hrvatske udruge za odnose s javnošću. „Za Grand PRix ove je godine prijavljeno 65 komunikacijskih projekata, a u završnicu izbora ušla su 33 u devet kategorija. Konkurencija je bila jaka, a kvaliteta projekata iznimna“, istaknuo je Igor Crnčić, predsjednik žirija 18. Grand PRixa.
Koji projekti zaslužuju nagrade te koju vrstu nagrade, odredili su bodovi žirija. Devet projekata je ovjenčano broncom, dvanaest srebrom, a samo dva zlatom. Zlato su osvojile agencija Madison Consulting koja je za udrugu kolekTIRV napravila kampanju informiranja i osvještavanja javnosti o pravima transrodnih osoba „Ja sam kao ti“, te Ana-Marija Ferenčak, Paula Hranilović i Ivana Pušonjić koje stoje iza projekta „Zokipedia“, kampanje Zorana Milanovića na TikToku za predsjedničke izbore.
Mario Aunedi Medek, predsjednik HUOJ-a, komunikacijske je stručnjake pozvao da svoje projekte prijave i za međunarodnu nagradu the! award te da sudjeluju u KOMferenciji koja će se održati od 6. do 8. studenoga u Splitu. Tema ovogodišnje konferencije HUOJ-a je Komunikacija na prvoj crti – sigurnost u doba krize.

Foto: Niko Goga (Agencija 404)
Radovan Fuchs istaknuo se lošom komunikacijom
U sklopu Grand PRixa objavljeno je i da je David Sopta, bivši predsjednik Uprave Jadrolinije, Antikomunikator 2024. godine. Taj je status zaslužio lošom kriznom komunikacijom nakon nesreće na trajektu Lastovo.
Baby Lasagna s fanovima podijelio tužnu vijest: ‘Maria, hvala ti zlato na svemu’
Lošom su se komunikacijom, smatra žiri Grand PRixa, prošle godine istaknuli i ministar znanosti, obrazovanja i mladih Radovan Fuchs te zastupnik u Europskom parlamentu i bivši član Domovinskog pokreta Stephen Nikola Bartulica.
mšm
Naslovna fotografija: Instagram