/Uz ovih pet jednostavnih trikova brže ćete pobijediti prehladu i kašalj kod djece!

Uz ovih pet jednostavnih trikova brže ćete pobijediti prehladu i kašalj kod djece!

Sezona bolesti odavno je otvorena, pogotovo za roditelje čija djeca idu u vrtić ili školu. Kako temperature padaju, tako smo sve više zatvoreni u našim domovima, prostorije se prozračuju sve manje, a bakterije i virusići u tome uvelike uživaju, piše Mamin kutak.

Ako je bolest već tu, donosimo nekoliko savjeta kako na što prirodniji način pomoći vašem djetetu da brže ozdravi, a ovi savjeti će svakako pomoći i u olakšanju i potpunom nestanku kašlja. Nema ništa gore od gledati vlastito dijete kako pati, pa se nadamo da će naši savjeti vrlo brzo donijeti poboljšanje! 

Hidratacija

Iako se o važnosti dovoljnog unosa tekućine, najbolje vode, često govori, možda niste znali da je dostatna hidratacija vrlo važna i za oporavak od prehlade i prestanak kašljanja. Zašto je to tako? Redovito ispijanje vode tijekom kihanja i kašljanja smanjuje upalu u grlu i ispire infekciju iz grla. I topli napitci će jednako dobro napraviti posao, pa uz vodu djetetu možete ponuditi i juhe i čajeve. Svježe cijeđeni prirodni sokovi na sobnoj temperaturi također mogu biti dobar izbor ako se konzumiraju u manjim količinama i ako dijete nema bolove u grlu jer bi kiselina iz sokova mogla stvoriti osjećaj peckanja u grlo. 

Vlažnost zraka

Suh zrak osim što može biti uzrok nadražajnog kašlja, olakšava svim sitnim česticama da se šire zrakom. Koristite ovlaživač ili dobru staru metodu, zakuhajte vodu u loncu i pustite da se para proširi prostorijom. Ako pritom dodate i nekoliko kapi eteričnog ulja, cijela obitelj će prodisati. 

Ispiranje grla i nosa

Grgljanje vode s morskom soli može pomoći kod grlobolje i upaljenog grla, dok ispiranje nosa fiziološkom otopinom vlaži i čisti sluznicu i može biti od velike pomoći i kao preventiva. Neka vaši mališani svakodnevno ispiru nos netom nakon dolaska iz vrtića/škole i time biste mogli izbjeći bolesti. 

Zdravlje ulazi kroz usta

Preparati za jačanje imuniteta na bazi pčelinjih proizvoda (za djecu dovoljno veliku da ih konzumiraju), topli čaj s medom i limunom, puno voća i povrća, što manje slatke hrane, sve su ovo savjeti koji mogu ojačati imunitet cijele obitelji.

Tijelu treba odmor

Umor može imati veliki utjecaj na zdravlje. Osim što nam imunitet pada ako ne brinemo dovoljno o sebi, isto tako nedostatak odmora dok smo bolesni može produžiti bolest.

mšm/mamin kutak

Foto: Pixabay, ilustracija