Centar za razvoj mladih 4. je prosinca uspješno održao online-konferenciju Youth Future Croatia namijenjenu studentima i mladima koji ulaze na tržište rada, a i svima onima koji imaju želju svoje poslovne ideje provesti u djelo.
Konferencija se održala na Zoomu, a prvi je predavač bio Ilija Brajković, suvlasnik digitalne agencije Kontra koji je ispričao nešto o tome kako se slučajno našao u svijetu digitalnog marketinga i poručio mladima da njihovo obrazovanje ne znači nužno da će se time baviti u struci. Sljedeći je predavač bio Gordan Kreković, direktor tvrtke Visage Technologies koji je objasnio kako umjetna inteligencija funkcionira u automobilskoj industriji i proizvodima za praćenje, analizu i prepoznavanje lica. Maša Zibar, influencerica i osnivačica podcasta nemoj.me pričala je o tome kako hobi pretvoriti u unosan posao, a sudionike je savjetovala na koje načine mogu pokrenuti neki svoj obrt i kako se istaknuti na društvenim mrežama.
Nakon Maše, nastupila je Kata Barišić, osnivačica platforme PokloniMe i projekta Zagreb Time Travel, koja je prisutne inspirirala predavanjem o 10 supermoći koje treba imati svaki poduzetnik. Studentima je otkrila kako je važno vjerovati da im se sve u životu događa za njihovo najbolje dobro te kako ju je otkaz ohrabrio da zapliva u poduzetničkim vodama.
Ako radiš ono što voliš, nećeš raditi niti jedan dan, to je totalna glupost. Zato što voliš svoj posao, moći ćeš odraditi i poslove koje ne voliš, poručila je i savjetovala prisutnima da sve što rade odrađuju najbolje što mogu te da se discipliniraju i okruže ljudima koji imaju slične interese i uspjeh će doći.
Izlazite iz svoje zone komfora, ona je vaš smrtni neprijatelj. Nije važno biti najbolji student, ali je važno svaki dan naučiti nešto novo, zaključila je.
Posljednji je predavač bio Mirko Logožar, osnivač edukativne platforme Different, koji je tijekom interaktivnog predavanja “Budi poduzetnik na jedan dan” ispričao nešto o situacijama koje su mu se dogodile i angažirao prisutne da odgovore što bi oni učinili u tim situacijama. Zatim je rekao što je on učinio i objasnio kako je to utjecalo na njegovo poslovanje.
Glavne teme konferencije bile su zanimanja budućnosti, odnosno karijere koje su se na tržištu rada pojavile posljednjih godina te koje su mlađim generacijama normalan karijerni izbor. Cilj konferencije bio je pokazati sudionicima na koje se sve načine može uspjeti u današnjem poslovnom svijetu te im približiti moguće karijerne odabire, a vlastitim primjerima predavači su pokazali da budućnost mladih u Hrvatskoj može biti svijetla.
bl
Foto: Facebook