Sve više kupaca danas kupuje online te se količina paketa povećava kako brojemtako i volumenom. U smislu prihoda, može se sa sigurnošću reći da su logističke kompanije više nego zadovoljne takvim razvojem događaja, ali to predstavlja i operativne izazove. Svaki, a posebno značajan, rast poslovanja mora biti popraćen jednakim rastom ljudskih resursa i tehnologije, osobito informatičke i komunikacijske tehnologije.
Tradicionalni modeli dostave ne mogu slijediti povećanu potražnju bez većih troškova transporta. Stoga veliki poštanski operateri, uključujući Hrvatsku poštu, istražuju različite mogućnosti poput automatiziranja razvrstavanja paketa i prethodne obavijesti o dostavi.
Paketi će se u budućnosti dostavljati na lokaciju u kojoj se nalazite u danom trenutku putem praćenja Vašeg mobilnog GPS signala, bez potrebe za fizičkom adresom. Uloga kurirskih službi također će se promijeniti, te možemo očekivati da će one postati prodavatelji koji prodaju robu izravno iz vozila.
Današnji moderni klijenti žele potpunu kontrolu nad dostavom paketa, te očekuju da dostava bude brza i jeftina, ako ne i besplatna. Na nekoliko razvijenih tržišta već se prilikom kupnje u internetskim trgovinama nudi dostava isti dan.
Kako bi se udovoljilo sve većim zahtjevima klijenata, kurirske tvrtke moraju uložiti u (IT) infrastrukturu i stalno pratiti tehnologije koje uzrokuju značajne promjene na tržištu te hit trendove, uz dubinski uvid u ono što se neće promijeniti u sljedećih pet do deset godina. Imajući to na umu, te uz razvoj novih modela dostave, isporuka paketa postat će jednostavnijom, jeftinijom i bržom te će klijenti zauzvrat postati zadovoljnijima.
Hrvatska pošta sa svojom Razvojnom strategijom Pošta 2022. prepoznaje novonastale trendove te su stoga digitalizacija i društvena odgovornost dva temelja i razvojne filozofije koje će im omogućiti da ostvare svoju misiju: Hrvatska pošta – građanima na usluzi.
Zašto hpekspres?
Hpekspres je jedina usluga koja ravnomjerno pokriva cijeli teritorij Republike Hrvatske i jamči uručenje pošiljaka idući dan u više od 200 mjesta. Pošiljke se preuzimaju na adresi korisnika i jamči se njihovo uručenje u dogovorenom roku – sljedeći dan do 10, 15 ili 20 sati.
Dvije prednosti hpekspresa su: pošiljke mase do 20 kg možete sami predati u jedan od 1016 vama najbližih poštanskih ureda i tako dobiti 15 posto popusta te mogućnost dostave pošiljaka na paletama.
Prednosti ekspresne usluge i kako poslati pošiljku?
Prednosti su brojne: preuzimanje i dostava pošiljaka diljem Republike Hrvatske i inozemstva, kvalitetna usluga prilagođena korisniku, preuzimanje i uručenje pošiljaka subotom, svakodnevno preuzimanje pošiljaka u dogovoreno vrijeme, uručenje pošiljaka u dogovoreno vrijeme, dostava paletizirane robe, pogodnosti pri preuzimanju većeg broja pošiljaka i još mnoge druge, dopunske usluge.
Kako poslati pošiljku, naručiti uslugu ili doznati koja je usluga najbolja za vas ili vašu tvrtku?
Korisnici mogu naručiti uslugu putem web stranice, u poštanskom redu ili telefonskim pozivom. Pozivom u kontaktnu službu mogu dobiti odgovore na sva pitanja tena jednostavan način dogovoriti preuzimanje i dostavu svoje pošiljke.
Kontaktni centar hpekspresa – telefonski brojevi:
0800 202 202 – besplatni broj pozivom isključivo iz fiksne mreže.
072 202 202 – cijena poziva naplaćuje se kao poziv prema fiksnoj mreži ovisno o operatoru.
Autor: Promo
Foto: promo