Nakon prošlogodišnjeg uspješnog debija, konferencija INFLU FEED, u organizaciji medijske kuće Motus Media, u utorak je u zagrebačkom CineStaru u Z Centru ponovno otvorila vrata najistaknutijim domaćim influencerima, digitalnim stručnjacima i ljubiteljima društvenih mreža.
Konferencija je organizirana kao odgovor na brze promjene u digitalnom svijetu, s fokusom na rastuću važnost influencer marketinga u komunikaciji s publikom svih generacija. U programu je predviđeno pet panel rasprava, na kojima će 12 poznatih influencera i content creatora, među kojima su Dario Marčac, Karla Zelić, Marina Matijević, Niko Čuturić, Adrian Krajcar, Meri Goldašić, Melkior Bašić, Tin Gojković, Ivan Galenić i Miro Čabraja, podijeliti osobna iskustva, dileme i korisne savjete.
Konferenciju vodi Nevena Rendeli Vejzović, koja i sama djeluje kao influencerica, čime dodatno doprinosi relevantnosti i razumijevanju tema o kojima će se govoriti. Okupljenima se na početku obratila Marija Dekanić, direktorica Motus Medije.
“Veliko mi je zadovoljstvo što vas mogu pozdraviti na drugom izdanju konferencije INFLU FEED – mjestu na kojemu se susreću ideje, strast i stručnost iz svijeta digitalnog utjecaja, influencer marketinga i content industrije. INFLU FEED smo osmislili kao konferenciju na kojoj ne pričamo samo o brojkama i kampanjama, nego i o vrijednostima koje stoje iza sadržaja. Želim vam inspirativan dan, puno kvalitetnih razgovora i možda ono najvrjednije – nova poznanstva i suradnje koje će nastati baš ovdje”, poručila je.

Foto: Direktno
‘Našao sam balans’
Sudionici zajedno okupljaju milijune pratitelja na TikToku, Instagramu i YouTubeu, a na konferenciji su podijelili niz zanimljivih priča iz vlastitog života. Niko, omiljeni Zagrepčanin, otkrio je kako bira svoje suradnje, a progovorio je i o mentalnom zdravlju.
“Kad radim s brendovima radim s onima koje bi moja mama odobrila i koje koristi. Ne odobravam cigarete i kladionice. Dosta me djece gleda. Kad biram brendove biram one koji meni odgovaraju. Stvorio sam neku sliku da sam normalan dečko, i osim što se mogu zezati mogu pričati i ozbiljno. Bilo mi je izazovno. Htio sam se ubiti. Našao sam balans. Smiješan lik koji je bio u depresiji”, ispričao je.

Foto: Direktno
‘Treba biti oprezniji’
Marčac je istaknuo kako sve do svoje 25. godine nije ni znao što su influenceri, sve dok nije počeo objavljivati videozapise na TikToku. “Nakon fakulteta sam se počeo baviti prodajom i družiti s influencerima i tada sam počeo osluškivati njih i shvatiti njihova razmišljanja. Od Facebooka i Farm Villa, preko Instagrama na kojem se slikaju curice, došlo je do Tik Toka.
No, te 2019. još nitko u nas nije pričao o tome, tako da sam učio na vlastitom primjeru i to me dovelo do ovih brojki. Vidim da je storytelling postao lakši, stvaranje sadržaja i dolazak do veće publike. Postalo je lakše i da krive informacije dođu u javnost. Ima strašno puno sadržaja. Imali smo HRT 1 i 2, bili smo oduševljeni kad je kretala TV Nova… Danas možete naći puno više sadržaja, ali treba biti oprezniji. Googleov VEO sadržaj danas je teško razlučiti od stvarnog”, rekao je Marčac, a prenosi Dnevno.
mšm
Foto: Direktno