‘Tjedan odmora vrijedan’ je akcija Ministarstva turizma i sporta i Hrvatske turističke zajednice koja će se održati u tjednu od 16. do 25. listopada 2020. godine te koja za cilj ima usmjeriti interes za domaća putovanja i podići razinu turističke aktivnosti u razdoblju izvan ljetnih mjeseci.
Hrvatska je zemlja bogata raznolikim ljepotama prirode, otocima, jezerima, povijesnim građevinama. Nažalost, posjećivati znamenitosti diljem Lijepe naše, za prosječnu hrvatsku obitelj gotovo je pa nemoguća misija. Zbog toga mnoge obitelji nisu bile na Plitvičkim jezerima, slapovima Krke, Brijunima ili pak Dubrovačkim zidinama…
Kroz akciju ‘Tjedan odmora vrijedan’ omogućit će se građanima Hrvatske i svima zainteresiranima da posjete i upoznaju različite dijelove Hrvatske po 50 posto nižim cijenama na brojne turističke usluge; od smještaja, prijevoza, znamenitosti pa sve do ugostiteljskih usluga i različitih doživljaja.
“Ovaj projekt predstavlja inicijativu kojom želimo našim građanima predstaviti sve ljepote i bogatstvo ponuda koje Hrvatska ima i nudi tijekom čitave godine. U ovoj korona turističkoj godini veliki doprinos turističkom prometu dali su domaći turisti, a naša želja je da domaći turisti u ostatku ove godine, ali i u godinama ispred nas, čine sve značajniji dio potražnje te da istražuju brojne ponude diljem našeg kontinenta i obale. U tjednu odmora vrijednom tijekom listopada nudit će se brojne promotivne ponude koje će se objediniti na jednom mjestu, a namjera nam je ovu akciju nastaviti te održavati redovito tijekom većeg dijela godine”, istaknula je ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac povodom najave akcije “Tjedan odmora vrijedan”.
U tijeku su prijave poslovnih subjekata koji će svoje ponude nuditi na web stranici izrađenoj upravo za ovu akciju – tjedanodmoravrijedan.hr, a koja će za korisnike usluga biti uskoro aktivna.
Za sudjelovanje u akciji mogu se prijaviti svi poslovni i privatni subjekti iz turističkog sektora poput hotela, privatnih iznajmljivača, turističkih agencija, restorana, barova, nacionalnih parkova i parkova prirode, muzeja, galerija, prijevoznika, rent-a-cara, iznajmljivača plovila te subjekata zdravstvenog i liječilišnog turizma.
“Riječ je o projektu koji za cilj ima poticanje domaćeg turističkog prometa u razdobljima pred i posezone te u kojem sudjeluju pružatelji usluga u turizmu koji će tijekom promotivnog tjedna kreirati vrlo atraktivne i cjenovno dostupnije ponude za sve hrvatske građane. Upravo je domaće tržište u ovoj izazovnoj godini dalo snažan doprinos u postignutim rezultatima s visokim udjelom od 20 posto u ukupno ostvarenim noćenjima. Vjerujem da će projekt biti vrlo dobro prihvaćen i u narednim godinama te da će pozitivno utjecati na povećanje turističke potrošnje unutar zemlje”, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.
bl
Foto: Pixabay/Unsplash/Generacija.hr