/Očekuju li u HPB-u odlazak klijenata zbog Covid potvrda i kako će umirovljenici do svojih mirovina? Evo što su odgovorili

Očekuju li u HPB-u odlazak klijenata zbog Covid potvrda i kako će umirovljenici do svojih mirovina? Evo što su odgovorili

Covid potvrde od utorka su obavezne u svim institucijama i tvrtkama u državnom vlasništvu, ali i vlasništvu jedinica lokalnih samouprava. Jedna od institucija koja ih je uvela je i Hrvatska poštanska banka u državnom vlasništvu. Riječ je o jedinoj većoj banci te vrste koja je najavila takav potez, a osim nje to je učinila i mala Croatia banka.

Očekuju li iz HPB-a negativne reakcije svojih korisnika, a možda i njihov odlazak u druge banke? S portala Direktno.hr poslali su im upit.

“Hrvatska poštanska banka poduzela je sve potrebne radnje kako bismo našim zaposlenicima i klijentima koji posjeduju Covid potvrdu odnosno druge odgovarajuće dokaze o cijepljenju, preboljenju ili testiranju omogućili nesmetan ulazak u poslovne prostore i objekte Banke te pristup svim traženim uslugama”, odgovorili su iz Banke.

“Na raspolaganju smo klijentima za podršku i dodatne informacije, kako bi neometano nastavili poslovanje s Bankom bilo da koriste usluge u poslovnoj mreži ili će se, ukoliko do sada nisu, odlučiti na korištenje digitalnih kanala i usluga čiji broj korisnika i opseg poslovanja stalno raste, posebno u razdoblju pandemije”, dodali su.

Istaknuli su korištenje digitalnih usluga kako bi klijentima dodatno olakšali pristup bankarskim uslugama.

Starije korisnike upućuju na digitalne alate!?

“Putem internetskog i mobilnog bankarstva mHPB te putem ePoslovnice moguće je ugovarati i koristiti sve glavne bankarske usluge brzo, jednostavno i sigurno. Korisnicima je omogućen uvid u stanje i pregled svih računa, različite vrste plaćanja i prijenosa sredstava, pregled kredita, depozita, prometa po karticama, blokada, deblokada te povećanje limita po karticama, kupoprodaja deviza, kupnja, prodaja i prijenos udjela u fondovima HPB Investa, ugovaranje oročene štednje, komunikacija s djelatnikom banke putem chata, audio ili video poziva i još mnogo drugih usluga i funkcionalnosti. Za sve informacije klijentima je na raspolaganju naš besplatni info telefon 0800 472 472 radnim danom, blagdanima i praznicima od 6 do 22 sata, a mogu nam se obratiti i putem emaila: hpb@hpb.hr”, stoji u odgovoru HPB-a.

Osvrnuli su se i na svoje korisnike – umirovljenike.

“Umirovljenici koji primaju mirovinu putem tekućeg računa HPB-a svoja sredstva mogu dobiti na kućnu adresu putem Hrvatske pošte kao i do sada bez naknade. Zahtjev za ovakav način isplate moguće je predati:

• pozivom na broj 072 303 304;

• elektroničkom poštom: info@posta.hr;

• obrascem: https://obrasci.posta.hr/isplata te

• izravno u dogovoru s lokalnim poštarom”, podsjetili su.

“Banka je tu da pomogne svojim klijentima i pruži im tražene usluge pridržavajući se i provodeći sve važeće propise. Vjerujemo da ćemo naići na razumijevanje i strpljenje naših klijenata jer sve preporuke za zaštitu zdravlja i mjere koje provodimo tijekom aktualne pandemije, uključujući i ovu Odluku Stožera CZ, usmjerene su na veću sigurnost svih nas i suzbijanje bolesti Covid-19. Banka ostaje predana pružanju najviše kvalitete usluge svojim klijentima, u skladu sa zakonskim propisima”, stoji na kraju odgovora.

bkk/direktno.hr

Foto: Pixabay, ilustracija