/Trogodišnji maneken ima Down sindrom i novo je zaštitno lice dječjeg branda

Trogodišnji maneken ima Down sindrom i novo je zaštitno lice dječjeg branda

Novo lice domaćeg brenda dječje odjeće “Sweet beat” je Kristijan Vuković, trogodišnjak, talentirani  maneken koji unatoč tome što ima Down sindrom ne posustaje u oduševljavanju svojim modnim editorijalima. Na njega je ponosna i Udruga za sindrom Down Zagreb koja se pohvalila Kikijem na društvenim mrežama.

Kristijan je isti brend odjeće nosio i na najvećem modnom događanju za djecu u Hrvatskoj “Kids Fashion Weekendu” a ovaj put njegovo se lice našlo i na web shopu Sweet Beat-a snimivši za njih modni editorijal za novu kolekciju s fotografkinjom Stašom Sahman, piše Stilueta.net.

“Sweet Beat” je brend koji podržava različitost kao bogatstvo našeg društva te bismo zajedno željeli pozvati i druge brendove da podrže našu inicijativu uključivanja djece sa teškoćama kako u svijet mode tako i u svijet oglašavanja. Jer oni to mogu”, naglasila je Kristijanova majka Martina.

Uz majku, na njega je ponosna i Udruga za sindrom Down Zagreb koja se pohvalila Kikijem na društvenim mrežama, napisavši uz članak o malenom manekenu:

“Naša mala zvijezdica Kiki!”

mšm/stilueta

Foto: FB (Sweet Beat)